İstanbul -
Alex, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, beklentilerin çok büyük olduğu ve çok fazla konuşulan bir maça çıktıklarını belirterek, ''Kazandığımız için çok mutluyuz. İyi bir maç çıkardık. 90 dakikanın yüzde 90'ında üstün oynayan bizdik. Trabzonspor'a fazla gol pozisyonu vermedik. Daha farklı da kazabilirdik, ama fırsatları değerlendiremedik'' dedi.
Bir gazetecinin, ''Mehmet Topuz'un golünden sonra tüm takım yedek kulübesinde sevinirken, Alex'in gitmediğini gördük'' demesi üzerine tercümanın çevirmesini beklemeden konuşan Brezilyalı futbolcu, ''Bizim gibi tecrübeli oyuncuların böyle davranması lazım. Bütün takım orada sevinirken, bir kişi orada olup, maçın başlamasına engel oldum. Bu sadece önlem için yapılmış bir hareketti. Sonra Mehmet Topuz'u tebrik ettim'' diye konuştu.
Alex, ''Şenol Güneş 'Fenerbahçe korkarak oynadı' dedi, gerçekten korkarak mı oynadınız?'' şeklindeki soru üzerine, ''Şenol Güneş, saygı duyduğum bir teknik direktör. Aykut hocayla aynı seviyede duayen bir insan. Kendi düşüncesine saygı duyuyorum. Yorum yapmak istemiyorum'' dedi.










