Ads 468x60px

Quaresma'dan Kötü Haber


Manisa -
Maçın ilk yarısında aldığı darbenin ardından sağ diz iç yan bağlarında ikinci derece yırtık tespit tespit edilen Portekizli oyuncunun 3-4 hafta sahalardan uzak kalacağı açıklandı.

Quaresma'nın MR'ı bugün Beşiktaş Kulüp Doktoru Devrim Urgun nezaretinde Acıbadem Hastanesi'nde çekildi.

Devrim Urgun, siyah beyazlı kulübün resmi internet sayfasına yaptığı açıklamada, "Quaresma'nın sağ diz iç yan bağlarında ikinci derece yırtık tespit edildi. 3 ile 4 hafta arası takımda yer alamayacak" diye konuştu.

Kartal’ın son haftalarda müthiş bir form grafiği yakalayan Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma’ya, Manisa’da nazar değdi.



Süper Lig’deki gol suskunluğuna Trabzonspor deplasmanında son vererek siyah-beyazlı takımı galibiyete taşıyan, Maccabi Tel Aviv maçında 2 süper golle klasını konuşturan Quaresma dün de harika bir gole daha imzasını attı.

Beşiktaş'ın sakat futbolcularından Simao'nun, UEFA Avrupa Ligi'nde 14 Aralık Çarşamba günü Stoke City ile yapılacak maçta oynayıp oynamayacağı 12 Aralık Pazartesi günü belli olacak.

Sakatlığı nedeniyle bir süredir takımdan uzak kalan Portekizli oyuncunun, 12 Aralık Pazartesi günü gerçekleştirilecek antrenmanda deneneceği, olumlu sonuç vermesi halinde oynama konusundaki durumuna karar verileceği öğrenildi.

Siyah-beyazlı takımın bir diğer sakat oyuncusu Mehmet Aurelio'nun ise antrenman kapasitesine ulaşması halinde takımda yer alacağı açıklandı. Aurelio'nun ağrılarının aynı seviyede olmadığı da kaydedildi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Saygılı Yorum Yapalım