Ads 468x60px

Alex:Kazanmak Önemliydi







İstanbul -
Alex, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, beklentilerin çok büyük olduğu ve çok fazla konuşulan bir maça çıktıklarını belirterek, ''Kazandığımız için çok mutluyuz. İyi bir maç çıkardık. 90 dakikanın yüzde 90'ında üstün oynayan bizdik. Trabzonspor'a fazla gol pozisyonu vermedik. Daha farklı da kazabilirdik, ama fırsatları değerlendiremedik'' dedi.

Bir gazetecinin, ''Mehmet Topuz'un golünden sonra tüm takım yedek kulübesinde sevinirken, Alex'in gitmediğini gördük'' demesi üzerine tercümanın çevirmesini beklemeden konuşan Brezilyalı futbolcu, ''Bizim gibi tecrübeli oyuncuların böyle davranması lazım. Bütün takım orada sevinirken, bir kişi orada olup, maçın başlamasına engel oldum. Bu sadece önlem için yapılmış bir hareketti. Sonra Mehmet Topuz'u tebrik ettim'' diye konuştu.

Alex, ''Şenol Güneş 'Fenerbahçe korkarak oynadı' dedi, gerçekten korkarak mı oynadınız?'' şeklindeki soru üzerine, ''Şenol Güneş, saygı duyduğum bir teknik direktör. Aykut hocayla aynı seviyede duayen bir insan. Kendi düşüncesine saygı duyuyorum. Yorum yapmak istemiyorum'' dedi.

Tercüman Samet Güzel ve futbol takımı idari menajeri Hasan Çetinkaya'nın seyirden yasaklı olmalarıyla ilgili görüşünün sorulması üzerine Brezilyalı futbolcu, ''Hasan Çetinkaya ve Samet ile ilgili düşüncelerim değişmedi, bu durumu anlayamıyorum. Futbolun dışında şeyler. O insanlar buradaki görevlerini yapmaktan alıkonuluyorlar. Ben bunu anlayamıyorum. Türk futbolunun nasıl ileriye gideceğini tartışırken, biz bunları tartışıyoruz. Samet'e ve Hasan'a üzülüyorum, ama en fazla Türk futbolunun kaybettiği şeylere üzülüyorum'' ifadelerini kullandı.

-''Camia için büyük maçtı''-

Brezilyalı futbolcu, Trabzonspor'un beklentisi ve camia açısından büyük bir maç olduğunu dile getirdi.

Alex, yayıncı kuruluş Lig TV'ye yaptığı açıklamada ise geçen sezonun bitmesiyle birlikte temmuz ayından beri yaşanan süreçte kazanmaları gereken bir maç olduğunu dile getirerek, ''İyi bir maç çıkararak 3 puanı aldık'' dedi.

Alex, teknik direktör Aykut Kocaman'ın ''Trabzonspor ile bugün yaptıkları karşılaşmanın geçen sezondaki şampiyonluklarını perçinleyeceği'' yönündeki sözlerinin hatırlatılması üzerine, ''Hocanın düşüncelerine saygı duyuyorum. Ama bence herkese göstereceğimiz maç değildi. Kazandığımız şampiyonluk Sivasspor maçından sonra belli oldu. Geçen sezon takım kazanırken oyuncuların neler yaşadığını, sakat sakat nasıl oynadıklarını kendim yaşadım. Şampiyon olduktan sonra bunu içimde mutluluk olarak hissettim. Bütün kulüplerin camiaları ne düşünüyorsa saygı duyuyorum. Geçmiş yıldaki şampiyonlukla ilgili ne ilerideki olaylar, ne de geçmişte yaşananlar düşüncelerimi değiştirmiyor'' diye konuştu.

Maçlarda en ileri uçta oynamasıyla ilgili soruyu ise tecrübeli oyuncu, ''Kendimi en uç oyuncusu olarak görmüyorum. Orada rahat da hissetmiyorum. Tabii ki hocanın kararı. Hocam bu şekilde görev verirse en iyi şekilde devam edeceğim'' diye yanıtladı.

-''Arka arkaya 2 galibiyet aldığımız için mutluyuz''
Fenerbahçe'nin Nijeryalı futbolcusu Joseph Yobo, Bursaspor maçının ardından Trabzonspor'u da yendikleri için çok mutlu olduklarını söyledi.

Yobo, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, Bursaspor maçından sonra çıkışlarını sürdürmek istediklerini kaydederek, ''Arka arkaya iki galibiyet aldığımız için mutluyuz. Trabzonspor maçının zor geçeceğini biliyorduk. Seriyi de devam ettirerek önemli bir 3 puan aldık'' dedi.

Nijeryalı futbolcu, savunmada Serdar Kesimal ile birlikte oynamalarıyla ilgili bir soru üzerine de ''Serdar uzun bir zaman aramızda yoktu. Bursaspor maçında beraberdik. Defansın göbeğinde sorun olduğunu düşünmüyordum. Orada Bekir oynuyordu. Kart cezalısı oldu, zaman zaman Bilica ile oynadım. O zaman da sıkıntı yoktu. Serdar'ı gösterdiği performanstan dolayı tebrik ediyorum '' diye konuştu.

Yobo, golden sonra yedek kulübesine giderek, sevinmeleriyle ilgili olarak ise ''Galatasaray yenilgisiyle düş kırıklığı yaşamıştık. Çok iyi bir takım olduğumuza inanıyoruz. Bunu bir kez daha gösterdik. Golden sonra bir araya geldik. Güzel bir birliktelik oldu. Mehmet sakatlığının ardından yüzde yüz oynadığı ilk maçta gol attı, onun adına sevindim'' şeklinde konuştu.

Toplantıya oğlu Joey ile birlikte gelen Yobo, oğlunun kendilerine şans getirdiğini dile getirdi.

Bu konuda yayıncı kuruluşa açıklamada bulunan Nijeryalı oyuncu, ''Oğlumu birçok maça getiriyorum. Beni sahada gösterecek kadar alıştı. Olaya hakim. Bize şanslı anlar yaşattığına inanıyorum. Bize şanslı da geliyor. Getirmeye devam edeceğim'' dedi.

-Mehmet Topuz: ''Golümle galip geldiğimiz için mutluyum''-
Trabzonspor karşısında takımının tek golünü atan Mehmet Topuz ise kendisinin gol attığı maçı kazandıkları için mutlu olduğunu söyledi.

Sarı-lacivertli oyuncu, yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamada, maça iyi hazırlandıklarını belirterek ''Golümle galip geldiğimiz için ayrıca mutluyum'' derken şu anda maç eksiği olduğunu ve bundan sonraki maçlarda elinden geleni yapmaya çalışacağını dile getirdi.

Mehmet Topuz, iyi mücadelesine rağmen genelde fazla gol atamadığının hatırlatılması üzerine ''Takım galip gelsin de ben atmasam da olur''

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Saygılı Yorum Yapalım